Voor vrouwen met een groen hart die op een duurzame manier hun hormonen weer voor zich willen laten werken in plaats van tegen zich

Voor je hormonen
én de planeet

Meer plantaardig

Meer plantaardig eten


Wetenschappelijk onderzoek wijst al jaren uit dat een overwegend plantaardig voedingspatroon niet alleen beter is voor je eigen gezondheid, maar ook voor de gezondheid van dier en aarde. En in tegenstelling tot wat veel dieetgoeroes, populaire voedingsdeskundigen en andere hormoontherapeuten je willen doen laten geloven, zijn jouw hormonen dol op plantaardige voeding!

Bovendien: de harde waarheid is dat je niet de vrouw gaat worden die je wilt zijn, wanneer je blijft doen wat je altijd al deed. Op die manier krijg je alleen maar meer van wat je altijd al gekregen hebt: vermoeidheid, darmklachten, acné, hoofdpijn, slaapproblemen, PMS, moodswings en ga zo maar door. Zolang jij je kop in het zand blijft steken, zal je lichaam zich steeds verder tegen je keren. Het zal gewoon weer een nieuwe manier vinden om je duidelijk te maken dat er iets moet veranderen.

Hoe lang wil jij je kop nog in het zand blijven steken?

Korte termijn fijn is lange termijn pijn

JE WILT NIET CONTINUE BEZIG ZIJN MET 'GEZOND' ETEN EN JEZELF VANALLES ONTZEGGEN

03

Je wilt je hormonen niet nóg verder in de war schoppen

02

Je weet door alle tegenstijdigheden niet meer wat je moet geloven

01

Je weet dat er iets moet veranderen, maar...

JE HEBT VOOR JE GEVOEL AL VANALLES GEPROBEERD, ZONDER RESULTAAT...

04

De vrouw die je wilt zijn ligt binnen handbereik, maar dan moet je wel nú ophouden met alle bullshit excuses die je jezelf verteld en actie ondernemen. Blijvende actie!

Leer in 4 maanden (meer) plantaardig eten op een simpele, gezonde en lekkere manier die past binnen jouw dagelijks leven én budget!

Ga zelfstandig aan de slag met het online programma of ga voor een stok achter de deur met het waanzinnig gezellige groepstraject!



Online Programma
of groepstraject

Volwaardig
Plantaardig

Het hormoonbalans programma is een unieke combinatie van een online programma en 1-op-1 coaching, waarmee je in 6 maanden leert hoe je je hormonen weer voor je kunt laten werken en een gezonde leefstijl kunt creëren voor het leven.

1-op-1 coaching

Hormoonbalans
Programma

In module 2 leer je meer over de verschillende voedingsgroepen (zoals peulvruchten, volkoren granen, groenten en fruit) en eventuele aandachtspunten binnen deze groepen wanneer je (meer) plantaardig gaat eten.

Voedingsgroepen

Module 2/6

Op social media zie je regelmatig influencers voorbij komen die een tijdje veganistisch hebben gegeten en vervolgens tot de conclusie komen dat het voor hen niet 'werkt'. In module 3 leer je waardoor dit mogelijk komt en hoe je veelgemaakte fouten en valkuilen binnen een plantaardig voedingspatroon kunt omzeilen.

Veelgemaakte fouten
& valkuilen

Module 3/6

In module 4 leer je alles wat je moet weten om tekorten aan belangrijke voedingsstoffen (zoals vitamine B12, eiwitten, calcium en ijzer) te voorkomen.

Daarnaast leer je in deze module ook welke supplementen essentieel zijn voor veganisten, vegetariërs en flexitariërs.

Voorkom tekorten

Module 4/6

In module 5 leer je onder andere etiketten lezen en hoe je aan de hand van food- en mealprepping tijd kunt besparen in de keuken. Daarnaast leer je hoe je een volwaardige plantaardige maaltijd samenstelt (zoals een salade, soep of wrap) en hoe je dierlijke producten kunt vervangen.

Plantaardig koken

Module 5/6

Wat doe je als je op reis gaat of een keertje buiten de deur wilt eten?  Hoe ga je om met kritiek van familie en vrienden? Wat als je een kleine portemonnee hebt? Dit en meer leer je in de laatste module van het online programma.

Plantaardig leven

Module 6/6

In de online training Female Flow leer je in 6 weken alles over je cyclus wat je als vrouw zou moeten weten, maar wat je in het verleden, op school, door je ouders of huisarts, nooit is geleerd of verteld.

Online training

Female Flow

In module 2 leer je meer over de verschillende voedingsgroepen (zoals peulvruchten, volkoren granen, groenten en fruit) en eventuele aandachtspunten binnen deze groepen wanneer je (meer) plantaardig gaat eten.

Voedingsgroepen

Module 2/6

Op social media zie je regelmatig influencers voorbij komen die een tijdje veganistisch hebben gegeten en vervolgens tot de conclusie komen dat het voor hen niet 'werkt'. In module 3 leer je waardoor dit mogelijk komt en hoe je veelgemaakte fouten en valkuilen binnen een plantaardig voedingspatroon kunt omzeilen.

Veelgemaakte fouten
& valkuilen

Module 3/6

In module 4 leer je alles wat je moet weten om tekorten aan belangrijke voedingsstoffen (zoals vitamine B12, eiwitten, calcium en ijzer) te voorkomen.

Daarnaast leer je in deze module ook welke supplementen essentieel zijn voor veganisten, vegetariërs en flexitariërs.

Voorkom tekorten

Module 4/6

In module 5 leer je onder andere etiketten lezen en hoe je aan de hand van food- en mealprepping tijd kunt besparen in de keuken. Daarnaast leer je hoe je een volwaardige plantaardige maaltijd samenstelt (zoals een salade, soep of wrap) en hoe je dierlijke producten kunt vervangen.

Plantaardig koken

Module 5/6

Wat doe je als je op reis gaat of een keertje buiten de deur wilt eten?  Hoe ga je om met kritiek van familie en vrienden? Wat als je een kleine portemonnee hebt? Dit en meer leer je in de laatste module van het online programma.

Plantaardig leven

Module 6/6

"Ik voel me zekerder en fijner in mijn lichaam en heb vrijwel geen klachten meer."

"Mijn hormonen zijn nu veel beter in balans en mijn klachten verdwijnen daardoor als sneeuw voor de zon."

Ik heb de regie terug over mijn lichamelijke klachten en een pijnvrije menstruatie! 

"Van Daniëlle heb ik een schat aan informatie ontvangen en enorm veel geleerd over mentale en fysieke gezondheid, en hoe ik met kleine stapjes grote veranderingen teweeg kan brengen."

Ervaringen

Van coachees

Anouk

Naomi

Angelien

Iris

"Ik liep al jaren met buikklachten en allerlei andere vage klachten. Ik had van alles geprobeerd: van candida diëten tot aan ontlasting onderzoeken. Maar ik bleef mij slecht voelen. Maar daar is nu eindelijk verandering ingekomen!"

Ingeborg

"Ik ervaar meer rust en heb meer vertrouwen in mijn lichaam."

Sharon

Jouw gezondheid is voor mij net zo belangrijk als de gezondheid van dier en aarde. Daarom help ik vrouwen een stap te zetten in de richting een (meer) plantaardig voedingspatroon. Een groeiende stapel wetenschappelijk onderzoek laat namelijk zien dat een plantaardig voedingspatroon niet alleen gezond is voor jou - je verkleint je kans op allerlei klachten en welvaartsziekten en vergroot je kans op herstel - maar ook voor dier en aarde. Door vaker te kiezen voor een plantaardige maaltijd vergroot je dus niet alleen je kans op een goede (hormonale) gezondheid, je draagt ook nog eens bij aan een betere wereld voor iedereen! Wie wil dat nou niet?! 

Orthomoleculair hormoontherapeut voor vrouwen in de vruchtbare leeftijd en gespecialiseerd in plantaardige voeding

Hi, ik ben Daniëlle! 

X Daniëlle