Een unieke wetenschappelijk onderbouwde online community cursus waarin je op een gezonde en volwaardige manier plantaardig leert (w)eten

Volwaardig Plantaardig (W)eten in 6 maanden

Wil jij graag (meer) plantaardig eten, maar...

Heb je geen idee waar of hoe te beginnen?

Weet je door alle tegenstrijdige informatie niet meer wat je moet geloven?

Ben je bang voor een tekort aan belangrijke voedingsstoffen, zoals vitamine B12, eiwit, ijzer of calcium?

Twijfel je over welke supplementen zinvol zijn (en welke niet)?

Heb je geen tijd noch zin om uren in de keuken te staan?

Ben je bang voor kritiek of voor wat familie en vrienden zullen zeggen?




Enter your details to be emailed the guide

Paste your embed code here. Hover over the Frame tool below (between Text and Image) and select 'Embed Code'. Paste your code into the box and hit Save.

Voel je je desondanks moe en futloos?

Voel je je alleen (of zelfs eenzaam) in je plantaardige reis?

Ervaar je juist meer gezondheidsklachten sinds je begonnen bent met (meer) plantaardig eten?

Leg je jezelf steeds meer restricties op?

Vind je het moeilijk om vol te houden?

Eet je steeds hetzelfde en vind je het moeilijk om voldoende te variëren?


Of eet je al plantaardig, maar...

Dan is deze online community cursus voor jou!

Besloten instagram gedeelte

Interactief online community platform (Circle) bomvol extra informatie & praktische tools

Online cursus Volwaardig Plantaardig (W)eten

Inclusief

In totaal heb je 12 maanden toegang tot de online community (inclusief online receptenbibliotheek) en besloten Instagram gedeelte. Tot het cursusmateriaal heb je levenslang toegang.

De online cursus bestaat uit een mix van videolessen (inclusief sheets in pdf), uitgeschreven lessen, een plantaardige checklist, werkboeken, opdrachten, oefeningen en quizzen.

De online community bestaat uit een online community platform (Circle) en een besloten Instagram gedeelte.

Binnen deze online community vindt iedere week een live Q&A plaats. Dit betekent dat je een jaar lang iedere week* door mij gecoacht kunt worden! De live Q&A wordt bovendien opgenomen, zodat je deze in je eigen tijd terug kunt kijken wanneer je er niet live bij aanwezig kunt zijn. Vragen kunnen vooraf ingestuurd worden.

Daarnaast worden binnen de online community extra informatie en praktische tips en tools gedeeld voor maximale transformatie! Denk aan recepten, handige supermarktlijstjes, voorbeeld dagmenu's, praktische tutorials, blogs, een podcast en nog veel meer! Ook wordt er iedere maand minimaal 1 gastspreker uitgenodigd.

Daarnaast is er de mogelijkheid om het programma naar behoefte uit te breiden met persoonlijke 1-op-1 coaching.

Volwaardig Plantaardig (W)eten is een unieke combinatie van een wetenschappelijk onderbouwde online cursus die je op je eigen tempo kunt doorlopen, én de kracht en support van een interactieve online community, voor maximale transformatie!

Iedere maand minimaal 1 gastspreker

Een shitload aan praktische tools, zoals werkboeken, dagmenu's, supermarktlijstjes, Blogs, en meer!

ONLINE RECEPTENBIBLIOTHEEK MET 100+ MAKKELIJKE, PLANTAARIGE EN HORMOONPROOF RECEPTEN

Plantaardige checklist

Een jaar lang IEDERE WEEK EEN LIVE Q&A*

Mogelijkheid om de online community cursus naar behoefte uit te breiden met persoonlijke 1-op-1 coaching (tegen een meerprijs)

Levenslang toegang tot de online curus en 12 maanden toegang tot de online community en de besloten instagramgroep

*Met uitzondering van vakantieperiodes

Besloten instagramgroep

Interactief online community platform (Circle) bomvol extra informatie & praktische tools

Online cursus Volwaardig Plantaardig (W)eten

Inclusief

Iedere maand minimaal 1 gastspreker

Een shitload aan praktische tools, zoals werkboeken, dagmenu's, supermarktlijstjes, Blogs, een podcast en meer!

ONLINE RECEPTENBIBLIOTHEEK MET 100+ MAKKELIJKE, PLANTAARIGE EN HORMOONPROOF RECEPTEN

Plantaardige checklist

Een jaar lang IEDERE WEEK EEN LIVE Q&A/groepscoaching*

Mogelijkheid om het programma naar behoefte uit te breiden met persoonlijke 1-op-1 coaching (tegen een gereduceerd tarief)

Levenslang toegang tot de online curus en 12 maanden toegang tot de online community en de besloten instagramgroep

*Met uitzondering van vakantieperiodes

Interactief online community platform (Circle) Bomvol extra informatie & praktische tools

Besloten instagram gedeelte

Plantaardige Checklist

12 maanden lang iedere week een live Q&A*

Online recepten- bibliotheek met 100+ makkelijke en plantaardige recepten

Iedere maand minimaal 1 gastspreker

Een shitload aan praktische tools, zoals werkboeken,  voorbeeld dagmenu's, supermarktlijstjes, blogs en meer!

Mogelijkheid om de online cursus naar behoefte uit te breiden met persoonijke 1-op-1 coaching (tegen een meerprijs)

Levenslang toegang tot de online cursus en 12 maanden toegang tot de online community en besloten instagramgroep

*Met uitzondering van vakantieperiodes

Of je nu jong of oud bent, recreant of topsporter, ziek of veganist: meer eiwitten eten is het nummer 1 advies. Maar klopt dat eigenlijk wel? Hoeveel eiwitten heb je nu écht nodig? En hoe kom je als (sportende) veganist aan voldoende eiwitten? Eén ding is zeker: na deze les is er niemand die jou nog laat twijfelen!

Hype of heilige graal?

Eiwitten

Wat ga je leren?

Volgende

Vorige

Wanneer moet je vitamine B12 suppleren? Hoeveel heb je nodig? Wat is de juiste dosering? Welke vorm van vitamine B12 is het best? En in hoeverre geldt dit ook voor vegetariërs en flexitariërs? In deze les leer je er alles over!

Een kritische voedingsstof?

Vitamine B12

Wat ga je leren?

Is vitamine D een kritische voedingsstof voor veganisten? Wanneer moet je vitamine D suppleren? Hoeveel heb je nodig? Wat is de juiste dosering? Welke vorm van vitamine D is het best?

Een kritische voedingsstof?

Vitamine D

Wat ga je leren?

Wat is beter: visolie of algenolie? Moet je omega 3 suppleren of kun je ook voldoende omega 3 vetzuren uit je voeding halen? Welk omega 3 supplement raad ik aan en waarom? In deze les leer je er alles over!

Een kritische voedingsstof?

Omega 3

Wat ga je leren?

Een voedingsstof die vaak vergeten wordt als we het hebben over een (meer) plantaardig voedingspatroon: jodium. Hoeveel heb je nod